Philips Pure Essentials Collection PHILIPS HD 2686/90

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Pure Essentials Collection PHILIPS HD 2686/90 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

KHdV 09-05-2013

Mooie en gemakkelijke broodrooster is het.
We hebben hem nu een dikke week en vind het brood dat er uit komt mooi egaal geroosterd. Ik vraag me alleen af waar de standen 5 en hoger voor zijn want bij ons is het brood op stand 4 al flink donker (bijna zwart)
Het apparaat wordt bij ons veel gebruikt en staat altijd in de keuken in het zicht, vandaar dat een mooi model één van de vereisten zou zijn.

GroteGrijs 13-05-2012

In vergelijk met mijn vorige toaster vond ik 'm wel wat groot maar ik vind 't 'n fijn apparaat, vooral brood direct uit de vriezer doet ie prima en snel op de ontdooistand. Tot dusver zeer tevreden!

Marcel de Koning 25-01-2012

Sinds een aantal dagen in bezit. Ik ben zeer tevreden over het resultaat van het geroosterd brood. Standaard staat de roosterstand op 4, maar geef zelf de voorkeur aan 6. Het brood wordt mooi aan beide kanten geroosterd zonder dat het te donker/zwart wordt. De ontdooifunctie heb ik nog niet uitgeprobeerd. Tot nu toe top apparaatje, ziet er mooi uit en voelt degelijker aan dan de meeste andere broodroosters, die ik bij de Mediamarkt gezien heb.

Ron2211 31-12-2011

prima broodrooster met uitneembare kruimellade onderin en instelmogelijkheden voor meer of minder bruin geroosterd ( stand 4 wordt standaard ingesteld).
De degelijkheid kan ik nog niet goed beoordelen vandaar de 7.

Superdude73 30-11-2011

Deze broodrooster gekocht om zijn design, mogelijkheden en de naam Philips. Maar wat een waardeloos apparaat! Een kant van het brood wordt bruiner dan de andere. Als je de broodrooster in het stopcontact steekt dan start deze automatisch op stand "4", als je dat even vergeet dan is het brood te bruin en te droog. Het kunstof van de hendel die je naar beneden drukt om te toasten, gaat na een paar weken al ontbinden. Kwalitatief en ook zeker ook qua gebruiksgemak, zonde van je geld! Dit is misschien wel de grootste miskoop ooit. Philips is niet meer wat het ooit was....

Queenmum 23-09-2011

Top! Fijn rooster om te gebruiken, de uitklapbare houder maakt het mogelijk zelfs 4 sneden brood tegelijk te roosteren/verwarmen. Mooi disign. Veel mogelijkheden.

J.C.Michel-Bouman 22-10-2011

Wij zijn opzoek naar een broodrooster waar een hele snee witbrood in kan van ongeveer 18 cm.Kan iemand, die de Philips HD2686 gebruikt, mij zeggen of dat er in past.

ADHD2686 18-10-2010

De Philips HD2686 is een fraaie uitziende broodrooster wat 2 sneetjes tegelijk kan roosteren..
Uiteraard is het uiterlijk afhankelijk van persoonlijke smaak. Ik heb de zwarte uitvoering.

De boterhammen worden goed geroosterd en bijna egaal.
Het valt mij op dat hij ook erg snel is tegenover de roosters die ik gehad heb.
Het instellen van de bruiningsgraad is erg eenvoudig (1-8) maar de standaard instelling (4) werkt voor mij perfect.

De ontdooi/rooster functie was voor mij al bekend en werkt hier ook prima. Boterham van uit de diepvriezer direct in de rooster. Hij komt er perfect geroosterd uit.

De opwarmfunctie was voor mij nieuw en vind dat een zeer goede / bruikbare functie en werkt perfect.
Ik gebruik het om boterhammen te ontdooien. Ze zijn dan ook een beetje warm alsof het net de oven komt.
Toast dat koud geworden is kan ook met deze functie weer warm gemaakt worden en ook dat werkt prima.

Door het indrukken van een knop aan de zijkant springt er boven op een rekje uit het apparaat.
Dit is te gebruiken om b.v. broodjes / Croissants enz.. op te warmen.
Handig en een zeer bruikbare functie.
Door de knop naar boven te bewegen klapt het rekje weer in het apparaat.
Dus geen losse rekjes meer..

Er zit een gemakkelijk verwijderbaar kruimellaatje in en het heeft een functie dat het apparaat automatisch uitschakelt als het niet wordt gebruikt.

Ik kan oprecht beweren dat dit mijn beste broodrooster is dat ik ooit gehad heb..
En dat zijn er heel veel.

Bram Schreuders 24-10-2009

Ongeveer twee maanden geleden heb ik deze Philips broodrooster gekocht.

Hij bevalt erg goed, het brood wordt goed verwarmd en je kunt hem zelf instellen. Gewone sneden brood, bevroren sneden brood, pitabroodjes en doormidden gesneden bagels kun je er in roosteren en andere broodjes en croissantjes kun je verwarmen op de houder. Tot nu toe ben ik er erg tevreden mee.

RipCurl 10-09-2009

Hele fijne broodrooster. De vorige was al snel kapot, maar was dan ook een goedkoper modelletje van een B-merk. Design is ook mooi (witte variant). Brood komt er goed geroosterd uit en de standen werken prima.

thijs1963 07-07-2009

Mooi apparaat en prettig om te bedienen. Roostert het brood mooi en prima te regelen. Waarom dan toch deze Philips nooit meer? Na 1,5 jaar gebruik al defect. Toch wel snel voor zo'n duur apparaat

Cherishe 23-07-2008

Broodrooster besteld en aangenaam verrast.Hij roostert mooi.Brood wordt niet extreem donker.Heeft een opwarmfunctie waardoor je eerder geroosterd brood nog even warm kunt krijgen of brood uit de ijskast een gewone temperatuur kunt geven.Ontdooien gaat prima,Ruime mogelijkheden om je eigen rooster voorkeuren in te stellen.Kortom goede koop.

Kaat64 10-07-2007

Op de gok dit broodrooster gekocht. Nadat ik een goedkope miskoop had gedaan ben ik op zoek gegaan naar eentje in de middenklasse.
Het sneetje brood kan er goed in en wordt aan alle kanten egaal geroosterd.
Ook het bevroren brood komt er mooi geroosterd uit. Gebruiksaanwijzing is duidelijk.

Kortom, ik ben tevreden.